Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΘΝΟΣ

ΕΛΛΑΔΑ

arhontas14@windowslive.com

 

ΑΡΧΕΣ

ΑΡΧΕΣ = ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΑΞΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ (ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ)

 

ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ

ΩΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΦΘΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ ΣΕ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ,
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΜΩΝ
 

ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΚΛΕΓΕΙΝ - ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ, ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΧΕΣΘΑΙ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
 

ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
 

ΙΣΟΝΟΜΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΑΦ΄ΕΝΟΣ Η ΙΣΟΤΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΑΠ΄ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΦ΄ΕΤΕΡΟΥ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ
ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
 

ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΓΓΥΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ
ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
 

ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΝΑ ΙΣΟΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ, ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ Κ.Λ.Π.
 

ΙΣΗΓΟΡΙΑ

ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΓΟΡΕΥΣΗΣ
 

ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ «ΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΑΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥ
ΣΚΟΠΕΙΝ».ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ
Η ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ ΕΞΟΠΛΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΪΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
 

ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ. Η
ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΤΑ
ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΕΤΣΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ
ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΕ
ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Η΄ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ.
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΤΟΣΟ ΤΗ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ,
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΟ
ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΝΝΟΜΗΣ ΤΑΞΗΣ
 

ΑΡΧΕΣ

ΑΡΧΕΣ = ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΑΞΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ (ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ)
 

ΦΡΟΝΗΣΗ

ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ «ΠΡΑΤΤΕΙΝ ΟΡΘΩΣ». ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΚΗ, ΣΥΝΕΣΗ, ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ.
Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ «Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΥΖΩΙΑΣ», Η ΟΠΟΙΑ
ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΟΡΘΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ
ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΤΟ «ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ».
ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΩΟΓΟΝΕΙ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ,
ΚΑΘΩΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ, ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣΗΣ,
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΑΞΗ…
 

ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ
ΩΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ «ΤΟ ΚΡΑΤΕΙΝ ΗΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ»,
ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ.
ΣΩΦΡΟΣΝΕΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΜΑΙ, ΣΥΝΕΡΧΟΜΑΙ, ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΕΜΑΥΤΟΥ.
 

ΑΙΔΩΣ

ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΘΙΜΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ.
Η ΑΙΔΩΣ ΚΡΑΤΑ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΨΥΧΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΗ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ,
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΤΑΙ Η ΟΜΑΛΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ, ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ,
ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΥΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Η ΑΙΔΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Η ΑΙΔΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ
ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ
ΜΕ Ο,ΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ: ΤΟ ΛΟΓΟ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΕΡΙΣΤΕΛΛΕΙ
ΤΙΣ ΕΓΩΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ,ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝΩΝΕΙ
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΔΩΣΗ
ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
 

ΣΕΒΑΣΜΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ.
ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ
ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΩΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ
ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΒΑΘΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ. Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ.
ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ
ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ. ΟΡΘΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΤΑΙ ΟΥΤΕ ΖΗΤΗΤΑΙ
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

(ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ).
 

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ

«ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΑΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ».
ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ο ΟΡΟΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ
Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ Η ΜΗ, Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΧΩΡΙΣ
ΝΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ, Η ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ν’ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ,
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΟΥ.
Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΛΕ.
ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΑΝΑΛΗΨΗ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.
ΕΓΕΙΡΕΙ ΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ.
ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ
ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΜΑΛΑ
ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ
ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ.
ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΕΝΩ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ,
ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.
 

ΦΙΛΟΤΗΣ

Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΩΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΦΥΣΙΚΗ ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Η ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ
ΑΝΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ.
ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ
ΠΟΛΗΣ, ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΟΜΟΝΟΙΑ
ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ, Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝ-ΧΩΡΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΤΟΜΩΝ.
ΤΕΛΟΣ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ.
Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ
ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ.
 

ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ

Η ΕΝΝΟΙΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤO ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ, ΥΠΕΡΟΧΗ, ΔΟΞΑ.
ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΟΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΤO ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ
ΔΙΟΧΕΤΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ
ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,ΣΥΛΛΟΓΟ, ΤΑΓΜΑ Η΄ΣΤΟΑ...
 

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ,
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ, ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΩΣ ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ,
ΤΟ ΑΡΜΟΖΟΝ, ΤΟ ΩΡΑΙΟ, ΤΟ ΕΝΑΡΕΤΟ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ.
ΟΣΟ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ
ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΣΟ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΚΠΕΜΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.
Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΟΣ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ.

 
 

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ -ΕΤΑΙΡΕΙΑ η ΤΑΜΕΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ : ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ .................... ΣΥΣΣΑΧΘΕΙΑ ΑΡΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΒΑΡΩΝ - ΤΑΜΕΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ

2015-04-18 11:45

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ 

 

< Ε. ΣΥ. >
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ -ΕΤΑΙΡΕΙΑ η ΤΑΜΕΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ :
ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ 
ΣΥΣΣΑΧΘΕΙΑ ΑΡΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΒΑΡΩΝ - ΤΑΜΕΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ

Κατά αυτό τον τρόπο μπορεί να γίνει και άρση των βαρών που έχουν από τις τράπεζες δηλαδή το οικονομικό βάρος προς τις τράπεζες που έχουν από δάνεια οι πολίτες να αρθεί με εντολή του δημάρχου.
Και πως δουλεύει αυτό θα σας πω δυο λόγια, δίνει εντολή ο δήμαρχος και λέει επειδή έχω ανθρωπιστική βοήθεια να εκτελέσω, έχω και κοινωνικές παροχές να εκτελέσω επειδή μου δίνει το δικαίωμα και το πρόγραμμα και ο νόμος να συμμετέχω ενεργά στο να έχει ο πολίτης κατοικία αντί να τους φτιάξω σπίτια όσοι έχουν πρόβλημα με την τράπεζα και τους έχει κατασχέσει το σπίτι, δίνει εντολή στο ταμείο ειδικού σκοπού Ε.ΣΥ. και τους λέει πήγαινε αγόρασε το δάνειο από την τράπεζα, πάρε τις υποθήκες εσύ ταμείο ειδικού σκοπού Ε.ΣΥ. – προσέξτε όχι ο Σώρρας για να πουλήσει το δάνειο ή να το δώσει σε άλλη τράπεζα αλλά το ταμείο ειδικού σκοπού Ε.ΣΥ. που δουλεύει υπέρ του δήμου και των δημοτών – αγόρασε όλα τα δάνεια λοιπόν, πάρε τις υποθήκες, σταματάς (τράπεζα) να κυνηγάς τον κόσμο, το ταμείο εσύ κρατάς τις εξασφαλίσεις που έχουνε δώσει στην τράπεζα και τους γυρίζεις τα δάνεια όλα σε άτοκη αποπληρωμή έως 35 μέχρι και 40 και 42 χρόνια και θα τους δώσεις 2 ή 3 χρόνια περίοδο χάριτος και θα επιστρέψουνε πίσω μόνο το κεφάλαιο άτοκα.
Αυτό αυτομάτως είναι το μεγαλύτερο ευεργέτημα για όλους τους δημότες διότι όταν έρχεται κάποιος και σου πληρώνει το δάνειο σταματάει η τράπεζα να σε κυνηγάει.

Στο γυρίζει άτοκο έως 35, 40, 45 χρόνια, ταυτόχρονα το ίδιο μπορεί να γίνει και με όλες τις υποχρεώσεις που έχει ο κάθε δημότης, δηλαδή χρωστάει στην εφορία έρχεται το ταμείο και του τα πληρώνει και τα αποπληρώνει στο ταμείο άτοκα χωρίς προσαυξήσεις και με περίοδο χάριτος 2-3 χρόνια.
Γιατί πρέπει να μεσολαβήσει η περίοδος χάριτος;
Διότι από τη στιγμή που τα χρήματα είναι καταπιστεύματος και είναι όλοι δικαιούχοι και πρέπει όλοι να απολαύσουνε και να αποκατασταθούνε και πρέπει να μηδενιστεί η ανεργία, δεν μπορεί να γίνει σε μια μέρα αυτό πρέπει να μεσολαβήσει ένα διάστημα 1, 2, 3 χρόνια. Αυτό το διάστημα δίνεται περίοδο χάριτος.
Από κει και πέρα συμμετέχοντας ο καθένας στα έργα είτε ως προμηθευτής είτε σαν συνέχεια ως υπάλληλος του δίνεται η ευκαιρία μέσα από τις απολαβές που θα πάρει από τα έργα ή από τον μισθό που θα παίρνει από την συμμετοχή του ως φυσικό πρόσωπο στην λειτουργία για την επάνδρωση του κάθε έργου, θα πληρώνει ένα πολύ μικρό ποσό άνευ τόκων και να ξεχρεώνει την υποχρέωση που είχε για να επιστρέφουνε και τα χρήματα στο ταμείο.
Αλλά όλα αυτά άτοκα, δηλαδή σταματάει κάθε δίωξη από εφορία, από ΙΚΑ, από τράπεζες, γιατί έρχεται το ταμείο ειδικού σκοπού και τους τα αποπληρώνει και οι δημότες αποπληρώνουνε την υποχρέωσή τους έως και σε 45 χρόνια, ατόκως και με 2-3 χρόνια περίοδο χάριτος.
Αν αυτό δεν είναι το καλύτερο κοινωνικό και ανθρωπιστικό ευεργέτημα προς τους ανθρώπους, τι να πω. Καταλαβαίνετε δηλαδή πόσο μεγάλο είναι.

ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΗΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Ταυτόχρονα όμως αν δούμε τις λίστες το τι μπορεί να φτιάξει – αρκεί να έχει και λίγο όραμα, που θα το αποκτήσει και να μην το έχει – ο κάθε δήμαρχος στον δήμο του, μέχρι να βοηθηθεί όλος ο αγροτικός κόσμος, να χρηματοδοτείται η καλλιέργεια, να απορροφάται η παραγωγή, υπό την επίβλεψη του δήμου να εξοφλούνται όλοι μετρητοίς και όχι όπως γίνεται το εμπόριο σήμερα που αν θέλει δεν σε πληρώνει ή δεν με πληρώσανε εκεί που τα έδωσα και έχασα τα λεφτά, τα γνωστά δηλαδή που συμβαίνουν.
Υπό την επίβλεψη της Ε,ΣΥ. και του δήμου θα εξοφλούνται μετρητοίς στην παράδοση τα αγροτικά προϊόντα και τα κτηνοτροφικά και υποχρεούται το ταμείο ειδικού σκοπού να κάνει από μονέδες επεξεργασίας, συσκευασίας, τυποποίησης των αγροτικών προϊόντων και διάθεση εμπορική παντού.
Μέχρι αντιπροσωπείες σε ξένες χώρες που επιβάλει ο δήμαρχος, αν διαβάσουμε τα χαρτιά είναι ένας από τους 51 όρους, για την προώθηση των Ελληνικών προϊόντων.
Εάν και εφόσον το ταμείο ειδικού σκοπού δηλαδή η πλευρά Σώρρα κερδίσει από το εμπόριο τα κέρδη ανήκουν στον δήμο, εάν χάσει θα χάσει το ταμείο και δεν έχει αναγωγή προς τους δημότες, προς τους αγρότες, προς τους κτηνοτρόφους για παράδειγμα εάν υπάρχει χάσιμο και δεν υπάρχει κέρδος.\
Δηλαδή από όλες τις πλευρές είναι ευεργετικό και είναι απόλυτα διασφαλισμένοι όλοι ότι δεν θα τους έρθει καμίας μορφής επιβάρυνση ή θα χάσουν έστω και ένα ευρώ.