Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΘΝΟΣ

ΕΛΛΑΔΑ

arhontas14@windowslive.com

 

ΑΡΧΕΣ

ΑΡΧΕΣ = ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΑΞΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ (ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ)

 

ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ

ΩΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΦΘΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ ΣΕ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ,
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΜΩΝ
 

ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΚΛΕΓΕΙΝ - ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ, ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΧΕΣΘΑΙ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
 

ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
 

ΙΣΟΝΟΜΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΑΦ΄ΕΝΟΣ Η ΙΣΟΤΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΑΠ΄ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΦ΄ΕΤΕΡΟΥ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ
ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
 

ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΓΓΥΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ
ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
 

ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΝΑ ΙΣΟΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ, ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ Κ.Λ.Π.
 

ΙΣΗΓΟΡΙΑ

ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΓΟΡΕΥΣΗΣ
 

ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ «ΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΑΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥ
ΣΚΟΠΕΙΝ».ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ
Η ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ ΕΞΟΠΛΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΪΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
 

ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ. Η
ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΤΑ
ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΕΤΣΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ
ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΕ
ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Η΄ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ.
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΤΟΣΟ ΤΗ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ,
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΟ
ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΝΝΟΜΗΣ ΤΑΞΗΣ
 

ΑΡΧΕΣ

ΑΡΧΕΣ = ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΑΞΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ (ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ)
 

ΦΡΟΝΗΣΗ

ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ «ΠΡΑΤΤΕΙΝ ΟΡΘΩΣ». ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΚΗ, ΣΥΝΕΣΗ, ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ.
Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ «Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΥΖΩΙΑΣ», Η ΟΠΟΙΑ
ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΟΡΘΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ
ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΤΟ «ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ».
ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΩΟΓΟΝΕΙ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ,
ΚΑΘΩΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ, ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣΗΣ,
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΑΞΗ…
 

ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ
ΩΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ «ΤΟ ΚΡΑΤΕΙΝ ΗΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ»,
ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ.
ΣΩΦΡΟΣΝΕΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΜΑΙ, ΣΥΝΕΡΧΟΜΑΙ, ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΕΜΑΥΤΟΥ.
 

ΑΙΔΩΣ

ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΘΙΜΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ.
Η ΑΙΔΩΣ ΚΡΑΤΑ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΨΥΧΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΗ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ,
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΤΑΙ Η ΟΜΑΛΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ, ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ,
ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΥΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Η ΑΙΔΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Η ΑΙΔΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ
ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ
ΜΕ Ο,ΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ: ΤΟ ΛΟΓΟ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΕΡΙΣΤΕΛΛΕΙ
ΤΙΣ ΕΓΩΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ,ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝΩΝΕΙ
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΔΩΣΗ
ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
 

ΣΕΒΑΣΜΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ.
ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ
ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΩΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ
ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΒΑΘΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ. Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ.
ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ
ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ. ΟΡΘΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΤΑΙ ΟΥΤΕ ΖΗΤΗΤΑΙ
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

(ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ).
 

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ

«ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΑΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ».
ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ο ΟΡΟΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ
Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ Η ΜΗ, Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΧΩΡΙΣ
ΝΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ, Η ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ν’ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ,
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΟΥ.
Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΛΕ.
ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΑΝΑΛΗΨΗ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.
ΕΓΕΙΡΕΙ ΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ.
ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ
ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΜΑΛΑ
ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ
ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ.
ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΕΝΩ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ,
ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.
 

ΦΙΛΟΤΗΣ

Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΩΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΦΥΣΙΚΗ ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Η ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ
ΑΝΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ.
ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ
ΠΟΛΗΣ, ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΟΜΟΝΟΙΑ
ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ, Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝ-ΧΩΡΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΤΟΜΩΝ.
ΤΕΛΟΣ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ.
Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ
ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ.
 

ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ

Η ΕΝΝΟΙΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤO ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ, ΥΠΕΡΟΧΗ, ΔΟΞΑ.
ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΟΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΤO ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ
ΔΙΟΧΕΤΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ
ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,ΣΥΛΛΟΓΟ, ΤΑΓΜΑ Η΄ΣΤΟΑ...
 

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ,
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ, ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΩΣ ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ,
ΤΟ ΑΡΜΟΖΟΝ, ΤΟ ΩΡΑΙΟ, ΤΟ ΕΝΑΡΕΤΟ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ.
ΟΣΟ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ
ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΣΟ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΚΠΕΜΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.
Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΟΣ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ.

 
 

ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ 23-2-2015 NEW RADIO ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ BRETTON WOODS –ΤΟ ΒΕΤΟ ΤΩΝ 5 ΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΗΕ

2015-04-12 17:43

ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ 23-2-2015 NEW RADIO
ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ BRETTON WOODS –ΤΟ ΒΕΤΟ ΤΩΝ 5 ΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΗΕ
Το ξέρετε ότι τα μέλη του συμβουλίου της ασφαλείας του ΟΗΕ μπορούν να προβάλλουν βέτο για λογαριασμό τους προς οποιαδήποτε απόφαση του ΟΗΕ. Αυτά είναι τα πέντε μέλη που βλέπουμε και στην συνθήκη του Bretton Woods που μαζί με την Federal, οι κεντρικές τους τράπεζες γίνονται τα παγκόσμια ταμεία.
Λέει λοιπόν η συνθήκη του Bretton Woods το 50% του παγκόσμιου χρυσού θα πάει στην Federal, το υπόλοιπο 40% θα πάει πάλι στην Federal, στην τράπεζα της Αγγλίας, στην τράπεζα της Μόσχας, στην τράπεζα της Κίνας και στην τράπεζα του Παρισιού. Αυτά τα πέντε κράτη, Αγγλία, Γαλλία, Αμερική, Ρωσία, Κίνα, είναι μονίμως στο συμβούλιο ασφαλείας του ΟΗΕ, υποτίθεται είναι οι θεματοφύλακες. Ανάθεμα δηλαδή! Έχουν δηλαδή, μονίμως το δικαίωμα του βέτο, ό,τι απόφαση και να πάρει ο ΟΗΕ.
-Β.ΣΩΤΗΡΑΣ: Αυτό έχει να κάνει κιόλας με την έλλειψη της δικαιοσύνης και της ισονομίας. Για παράδειγμα, υπήρχε μια κατάσταση που δεν μπορώ να πω συγκεκριμένα ονόματα, αλλά θα πω ότι κάποιος από τις μεγάλες πολιτικές οικογένειες, συνελλήφθη να κλέβει ομόλογα μεγάλη αξίας και να τα χρησιμοποιεί σαν δικά του για να χρηματοδοτήσει πράγματα που αυτός ήθελε. Πιάστηκε αυτός ο πολιτικός ανθρωπος με τα κλεμμένα ομόλογα στο χέρι, έγινε δικαστήριο, καταδικάστηκε, αλλά κανένα Διεθνές δικαστήριο δεν μπορεί να επιβάλλει στην χώρα από την οποία προέρχεται την εκτέλεση της ποινής και να γραφεί στο ποινικό του μητρώο, ότι είναι κλέφτης διεθνούς επιπέδου. Τι να το κάνω λοιπον να βγαίνουν αποφάσεις, αλλά να έχουν λιγότερη αξία από το χαρτί που βγάζει το κήρυγμα, ο παπάς στην εκκλησία;
-Γ.ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Όπως και η απόφαση για τον πάπα και την βασίλισσα της Αγγλίας…
Β.ΣΩΤΗΡΑΣ: Και αυτοί, αλλά εγώ δεν μιλώ για αυτούς τώρα. Οπότε, αυτό εδώ το θέμα, ότι : «όλοι είσαστε ίσοι, αλλά εγώ έχω βέτο…», είναι ένα σοβαρό δείγμα ότι ζουμε κάτω από διεθνές καθεστώς κι όχι κάτω από κάποια διεθνή δικαιοσύνη…
«ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΒΑΣΙΛΙΑ…»
-Γ.ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟς: Ετσι είναι δυστυχώς…κι όλα αυτά τα παραδείγματα και τα συγκεκριμένα νομικά τερτίπια που έχουν κάνει, το αποδεικνύουν αυτό σε όλα τα επίπεδα και με περισσότερες λεπτομέρειες, όλων των λεγομένων θεσμών.….και το πιο τρελό είναι ότι έστω για ένα βασιλιά…έπρεπε να εκτελέσουν την οποιαδηποτε ποινή.
Να πάμε να δούμε τι γίνεται με τους τραπεζίτες των κεντρικών τραπεζών, από τον δικό μας τον Στουρνάρα και πριν από αυτόν, τον Προβόπουλο, μέχρι τον διοικητή της κεντρικής τράπεζας της Ευρώπης; Μπορεί κάποιος να τους ακουμπήσει; Προσέξτε! Εχουν περισσότερα δικαιώματα κι από τον πάπα, τελικά, ακόμα και από έναν βασιλιά. Είναι μονίμως στο απυρόβλητο και δεν μπορεί να τους ακουμπήσει κανένας. Είναι ιδιώτες υπάλληλοι, παίζαμε μαζι με κοντά παντελονάκια, πηγαίναμε μαζί στον σχολείο, πήγαμε ενδεχομένως μαζί στο στρατό και σήμερα αυτοί είναι πάνω από όλους τους θεσμούς του πλανήτη και είναι ιδιώτες υπάλληλοι τραπεζίτες.
Είχα μια συζήτηση το απόγευμα με κάποιους φίλους για τον Στουρνάρα που έφυγε από Υπουργός Οικονομικών και πήγε διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος και ρωτάω τους παρευρισκόμενους: «Ο Στουρνάρας υποβαθμίστηκε ή αναβαθμίστηκε που πήγε από Υπουργός σε διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος;». Και με κοιτούσαν να δουν τι λάκκο έχει φάβα και γιατί τους κάνω αυτή την ερώτηση. Γιατί θεωρητικά, ο απλός άνθρωπος βλέπει ότι αφού έφυγε από Υπουργός και πήγε διοικητής, ο Υπουργός είναι πιο πάνω! Του λέω ότι δεν είναι έτσι! Πιο πάνω από όλους είναι ο διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας και από τον Πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο Δημοκρατίας.
Β.ΣΩΤΗΡΑΣ: Να προσθέσω κάτι. Ακούσατε ότι δήθεν θα προσέξουν για τις αφορολόγητες καταστάσεις και τις φοροαπαλλαγές και τις φορουπεκφυγές. Ακούσατε κανέναν να μιλάει για πόσο φόρο πληρώνει η Εθνική τράπεζα της Ελλάδος από τότε που ιδρύθηκε;
-Γ.ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Μα, δεν πληρώνει ούτε ένα σεντ και αν δεν βρισκόταν ο Αρτέμης Σώρρας να μας ανοίξει τα μάτια, δεν θα το έπαιρνε κανένας χαμπάρι.
Β. ΣΩΤΗΡΑΣ: Κι όμως, εγώ είδα ότι η Εθνική πληρώνει φόρους στην Αμερική. Ξέρεις γιατί; Γιατί είναι μια άλλη εταιρεία που εκεί δεν μπορείς να γλυτώσεις την φορολόγηση, ενώ στην Ελλάδα είναι αφορολόγητη. Μίλησε κανένας μάγκας Βαρουφάκης που το παίζει σκληρός και μέγας και αναρχικός, μίλησε ότι η μεγαλύτερη τραπεζα που ελέγχει τα περισσότερα πράγματα μεσα στην Ελλάδα, δεν πλήρωσε ποτέ ούτε μια δραχμή, ούτε ένα ευρώ φόρου στα 160 χρόνια που υπάρχει; Ήρθε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και λέει ότι έλεγξε, αλλά δεν είδε ότι υπάρχουν Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, ενώ δεν έπρεπε να είναι Δημοσίου Δικαίου, δεν είδα ότι ότι υπάρχουν Νομικά πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου που δεν φορολογούνται, αλλά βρήκε την σύνταξη της γιαγιάς ότι πρέπει να φορολογηθεί περισσότερο. Ποιον κοροϊδεύουν παιδιά;
Γ.ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Το χειρότερο από όλα είναι ότι ενώ η Εθνική είναι Ιδιωτικού Δικαίου και δεν φορολογείται, απεναντίας κάναν ψήφισμα τα 300 προδοτόσκυλα μέσα στην βουλή και ψηφίσαν να δώσουν εγγυοδοσία στα ομόλογα που θα εκδόσει για να πάρει χρήματα από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και ο ελληνικός λαός να πληρώνει 25% τόκο στα δικά τους.
Προσέξτε τι έγινε. Παίρνει τα χρήματα η Εθνική με την εγγυοδοσία του ελληνικού κράτους και οι εγγυήσεις δεν είναι πάνω στο ομόλογο που βάζουν στην Εθνική να το εκδόσει, αλλά είναι επι των εγγυήσεων που βάζουν τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους να το εγγυηθεί! Και επειδή ήδη έχει υποβαθμιστεί η πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδος και έτσι έχει καταπέσει η αξία των ομόλογων της πολύ χαμηλά, μας κάνει χάρη η Κεντρική Ευρωπαϊκή τράπεζα και αντί να λάβει στο 15% στην αξία της εγγύησης, που λαμβανει τα υπόλοιπα ελληνικά ομόλογα, το πάει στο 45%. Ναι, αλλά η τράπεζα για να πάρει 1 δις, αφού είναι στο 45%, η αξία της πρέπει να πάει επί 2,5. Άρα, ο τόκος που τρέχει 12% και 12,5 που λέει το ΦΕΚ επί των εγγυήσεων, επειδή οι εγγυήσεις για κάθε δις είναι 2.200, τρέχει επί του 2.200, άρα συνολικά είναι 27,5% ετήσιο τόκο και αν το βάλεις ανά εξάμηνο και κεφαλοποιήσεις τον τόκο βγαίνει στο 29% σχεδόν συνολικά, πληρώνει ο ελληνικός λαός τόκο, στην Εθνική που δεν πληρώνει τόκους, για να πάρει χρήματα από την Κεντρική Ευρωπαϊκή τράπεζα και επιπλέον, πληρώνουμε και euribore επιτόκιο. Δεν πληρώνουμε μόνο τόκους επί των εγγυήσεων που τους δώσαμε, αλλά και για λεφτά που πήραν, αυτό το επιτόκιο που χρεώνει η ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα, το πληρώνει το ελληνικό δημόσιο, ο έλληνας φορολογούμενος. Είναι ασύλληπτο το δούλεμα και η εξαπάτηση που μας κάνουν. Περιμένουμε να έρθει μια κυβέρνηση άλλη να μας σώσει;
Β.ΣΩΤΗΡΑΣ: Μιλάμε για κακουργήματα και οι άνθρωποι μιλούν για το ποιος θα βοηθήσει τον κακούργο. Τώρα, θα μου πει κανένας, ότι δεν φταίνει αυτοί που ψηφίζουν.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΕΛΕΝΑ ΑΛΕΞΙΟΥ 

www.youtube.com/watch?v=YsH3BXXr8mU

 www.youtube.com/watch?v=muUbrlE3z40